Pages - Menu

Sunday, August 21, 2016

Kampus UiTM Jengka ( Student Review )


Assalamualaikum semua warga bloger yang dikasihi...
Terlebih dahulu aku nak introduce kenapa entri kali ni terpapar Jengka..
Aku pernah belajar di sini dan di sini lah tempat aku menuntut ilmu sebagai pelajar Diploma Sains..

Untuk adik adik junior yang dapat menyambung belajar ke UiTM Jengka, jangan risau dan jangan takut.. Pada awal2 aku datang sini dulu pun, terfikir jugak la yang ad kemudahan ke dekat sini. Tapi bila dah duduk sana, ternyata persepsi aku terhadap Jengka 100% berbeza beb. Jengka sekarang dah x macam dulu, sekarang dah manyak maju . Kat jengka semua kemudahan ada, korang nak pizza? kfc? Marrybrown? smua ada... Tambah2 sekarang bila tiba je musim bola, konfirm sibuk bandar jengka.. semua pakat berebut sit nak tonton match bola.. serius talk stadium kat sini da mcm stadium bola euro.. lawa beb.



Untuk fun and enjoy, kat sini jugak ad je pusat bowling. So x de la korang bosan sangat hujung2 minggu tu. Ad busker band yang nyanyi untuk charity (sometimes) , ad jugak ekspo2, roller blade semua tu. So yang dapat belajar kat Kampus Jengka tu, jangan sedih sebab korang akan temui kegembiraan dan ketenangan sepanjang korang bergelar siswa/siswazah di sini. 

Lecture lecture jugak sporting semua, tambah lagi sekarang dah bukak kolej baru ala apartment untuk student diploma.. serius talk lawa! Aku x sempat merasa sebab dah tamat belajar di kampus ni.. Dan kalo diberi peluang, memang nak belajar balk dkat sini sebab semua lecturer amatlah sporting and mudah untuk difahami teknik pembelajaran yang diorang ajar. 

Apa pun sampai di sini je lah entri kali ni, da berhabuk blog aq x update lama.. Maklumla busy sikit sekarang.. Btw good luck untuk semua student yang baru masuk or yang dah lama mask tu.. Semoga semua berjalan lancar sepanjang korang berada di Jengka. I am sure you guys will miss this kind of environment study!!


No comments:

Post a Comment

Blue Fire Pointer