Pages - Menu

Thursday, June 4, 2015

Pasar Pagi

Assalamualaikum... Hyep semua rakan bloggers ku yang comel comel hensem hensem semua...Kali ni aku nak share pasal pasar pagi.. Suasana di pasar pagi pada hujung minggu.. Memang meriah.. Jujur cakap aq dah berapa tahun tak jejak kaki ke pasar, sampai pergi jenguk pasar pagi rasa janggal
( T_T ) ... Al maklumlah dah lama sangat kan tak jejak kaki ke pasar pasar pagi ni.. Memang ramai sangat berduyung duyung makhluk Allah kat pasar, sampai sesak jalan dibuatnya.. Dalam sesak sesak pun sempat jugak aku snap sikit gambar untuk tatapan korang semua.. Hehehe.. Maklumlah balik belajar nanti kat situ susah nak jumpa pasar kan..

Jemputlah tengok beberapa keping gambar yang sempat aku snap sepanjang kesesakan kat pasar Dungun tadi.. hehehe







Maaflah aku tak snap tempat yang ramai orang sebab nanti kantoi aku selfie dekat pasar pulak kan.. Harap gambar nie sedikit sebanyak mencuci mata korang semua.. Kenangan di kampung memang tak dapat dicari ganti.. ^_^

p/s : Aku pasti ramai yang akan cakap poyo ah mamat nie, pergi pasar pun nak bagitahu ke.. Ade aku kesah? hahaha yang penting ni blog aku so ikut suka aku lah... :P
TQ! Sebab sokong blog nie ^_^.. LovE u Guys!! Assalamualaikum ~~

1 comment:

Blue Fire Pointer